Sunday, October 13, 2013

Rosett javisst

SNART DRAR SÖNDAGENS TIMMAR TILL ATT HAMNA I SÄNGEN OCH TITTA PÅ DEN NYA SERIEN MISFITS. Även om det har regnat hela dagen har jag varit duktig till att tagit bort dammråttorna och sytt. Sydde ett rosettlinne till mig, men det blev helt på tvären för litet, så lösningen och idén kom på mig. Att jag kunde göra en klänning till Olivia. En nära familjs lilla flicka. Och så bra det blev. Så när de kom på kladdkaka ikväll fick jag till det med lite dokumentation på bild.
Annars måste jag berätta om den nya serien jag börjat se från gårdagen. Den heter Misfits och är en ganska skum serie, men helt enkelt enkel att följa. Och snabbt. För det som ntycker om människor med POWERS och lite ungdomar som hittar på hyss. Så ge den en chans eller två.
Au Revoir.

Olivia i Rosett-klänning
By:
Alright By Victoria

No comments: