Tuesday, April 16, 2013

Dry and Dusty

Om exakt 1 dag och några timmar säger jag adjö till Sverige. Ska bli kul att säga hejdå för det var ett tag sedan sist. Jag vill härmed förklara att jag ska fast mina kisande ögon dra ut till soliga land, möta högre grader, känna hur en stekare dra på sig brillor och flip flop.

Jag ska åka min väg till Mallorca, lägga mig som en strandad säl på stranden och äta mango.

Du och jag ska njuta tillsammans av min resa.

Förresten ska jag meddela er om mina ansökningsprover som ska göras till modefabriken, ett sv dem är att skapa en moodboard med en kollektion som skapas utifrån inspiration man valt från en känd designer. Jag valde Valentino för den nye parfymen ,Valentina, som färger gör kollektion sammanförd!

Blev klar med moodborden idag och har två saker kvar o göra. En enskild text skriven om och av moi, sedan fylla i en ansökninsgblankett.
Får se hur det går!
Au Revoir,
Sålänge


No comments: