Monday, December 5, 2011

No Beef


IGÅR/ 4 DECEMBER 2011
MED BILEN TOG JAG & PÄRONEN OSS UPP TILL ÄNGELHOLM DÄR VI TRÄFFADE MORMOR & MORFAR.
Det bjöds på god mat och jag fick en hel låda vinylskivor med mig hem, men även ett jätteflott halsband och en mapp fylld med gamla skisser och målningar ifrån 1967. Det var väldigt häftiga och inspirerande. Undrar var mormor hittar allt.

Efter en dag där uppe var det dags att köra ner hem igen med billister som kör med helljus på motorvägen...kanske inte det smartaste. Därefter blev det att spendera några utav livets sekunder till tv-tittande och träffa snubben för att avsluta veckan och starta om på en ny.

IDAG/ 5 DECEMBER 2011
Startade dagen med att öppna min kalender och plötsligt var det 5 december.

Därefter var det föreläsning på skolan om akademiskt skrivande. Ganska intressant men fortfarande långt ifrån lätt. Det klarnar nog upp efter mer information. Föreläsningen slutade vid 12 och därefter hoppade jag på bussen i blåsten på väg till Lena Q för att hjälpa till. Tiden gick jättefort och klockan tickade för fort men vi fick iallefall gjort det vi skulle. När det postat och klart för att skickas över jordklotet var det dags att bege mig hem. 

Nu tänkte jag vara duktig och göra det jag ska. Läxor.
Au Revoir.

No comments: