Monday, December 12, 2011

The Cigarette Duet

Ö G O N G O D I S

VERKLIGHETEN: KNACK KNACK
JAG: VEM DÄR?
VERKLIGHETEN: JULAFTON NÄSTA VECKA
JAG: AAAAAAAAAHHH! TÄNKA SIG ATT JULAFTON ÄR REDAN NÄSTA VECKA!

IDAG/ 12 DECEMBER 2011
Idag har det varit en händelserik måndag. Denna veckan kommer fortsätta så med en massa arbete om projekt. Nu är det snart slut på terminen och allt ska in för redovisning och inlämning. Idag var det sista gången med kvällskursen där vi redovisade våra projekt. Mitt projekt handlade om att skissa ett mönster/tryck. 

Innan dess var det en mycket bra föreläsning på högskolan om ritteknik och presentation för vår slutredovisning om huset vi har haft i projekt denna terminen. Så nu blir det energidricka på skrivbordet och hugga tag i projektet och göra en bra layout. 

Därefter stack jag iväg till Lena Q och hjälpte till. Jag fick dessutom gräva i en stor hög av massa tyger som hon slängt ut från garderoben. Hon kallade den högen för liten och jag tyckte mera det var en rejäl hög och att hon måste ha tagit och rensat bort hälften. Men icke. Jag fick ta med mig hem jättefina tyger och var jättenöjd när jag stack iväg mot skolan med en Ica kvantum kasse. Fylld till toppen med mönstrade tyger.

Därefter var det dags för slutredovisning på kvällskursen och det kändes bra.
Au Revoir.

No comments: