Tuesday, December 20, 2011

Karma Police

ÄNTLIGEN! ÄNTLIGEN! JAG HAR LYCKATS MED ARBETET. ENLIGT MÅNGA FICK JAG VÄRSTA KOMMENTARERNA OM MITT ARBETE VILKET ENDAST VAR POSITIVA. Beredd på halshuggning men icke. Igår klockan 09.00 var senast inlämning för mitt hus. Som jag satt uppe in till sent på natten intill igår för att rita klart.

I D A G
Kom till skolan efter lunch för att hänga upp projektet intill alla andras. Det blev stora ytor som fylldes med över 30 projekt i korridorerna. Så  kul det var att se alla andras projekt. Vi satte oss i ett klassrum där stolarna hade placerats i en halvcirkel framför projektorbilden. Handledarna/ lärarna var de som redovisade våra projekt inför oss alla och det var viktigt att vi hade med allt vi ville framföra på våra affischer. 


Det var fantastiskt roligt att se mina klasskamraters projekt och gud vad alla har slitit. Det var ritfilm som vi skulle rita upp allt på och det pappret har nog varit allas fiende och jag själv kommer aldrig rita på det pappret frivilligt.

Lite bilder:
UTSTÄLLNINGEN MED PROJEKTEN
MERA UTAV UTSÄLLNINGEN. 

HÄR HÄNGER MITT SOM DÖPTES TILL GLASS HOUSE.

No comments: