Tuesday, September 27, 2011

"Walk, Don't Walk"

Det där pirret i magen man får när man väntar på svar ifrån något som man givetvis vill veta hur det gick, det har jag just nu. 
När man ska fylla i ett fält med text som någon annan ska läsa, och hur den personen kommer uppfatta mig på bara några få rader,
här gäller det.
Spontan och uttråkad surfade jag in på kanal5play för att se vad dem hade att erbjuda så kom det upp en text "sök till nästa stylisterna" 
Varför inte?
Så kom det upp för mig att jag faktiskt ska söka och mer än så kan man inte göra.
Vet faktiskt inte om man får svar i vilket fall.
Men man får ju hoppas på det bästa så kan det inte bli mer än bara ett nej.
Just där,
då man får en stämpel,
där det står nej och inte ja, 
det är där man ska fortsätta,
att kämpa.

Spänning, 


No comments: