Monday, January 10, 2011

Runaway

DET JAG ÄLSKAR MEST AV ALLT ÄR BRA MUSIK & VINTAGE. Sitter här och pysslar med massa vintage smycken jag funnit i garderoben.
Nu har den sista terminen på gymnasiet äntligen satts igång, och det enda som driver mig till skolan är dagarna som blir färre och färre tills studenten är kommen.
Det är i år jag tar studenten! Den 10 Juni 2011 kommer garanterat bli den mest efterlängtade dagen i mitt liv än sålänge. Men åter till idag har jag spenderat mina riksdaler på ett busskort, äntligen mejlat tjallamalla angående mina leggings jag sytt men även skickat iväg ännu ett mejl till Bea Szenfeld angående praktikplatsen nu i februari.
Jag håller tummarna för alltihop: skolan, praktiken, tjallamalla och studentmössan som jag hört ska komma någon gång i april.

Min vän Ginny som tog studenten i Textil & Design 2010 förra året.

No comments: