Saturday, January 29, 2011

18 to 14

"Modet är det som blir omodernt."

Idag har man befunnit sig på hälsa och skönhetsmässan vid Stadion. Det blev mycket väntande efter smink, fixering, mat och även efter en hälsokoll- vilken är din verkliga ålder?
Efter en timmes tester och kö fick jag min analys på hur bra hälsa jag har och hur gammal jag verkligen är...
,det visade sig vara att jag är 14 år  till kondis, hälsa och allt annat. Så det var ju tur det,  att jag inte har tappat barnsinnet än.
Även en modevisning av Lars Wallin ägde rum som jag såg, sedan var jag så fräck så jag följde efter alla modeller efter showen till deras omklädningsrum, där jag bad om att få en bild på alla tillsammans med dessa kreationer.
Bilderna blir mer ens egna om man går backstage.
Dessutom så var det kul att jag var den enda som vågade. Och tjejerna var verkligen super smala, platta som mattor.
Själv gick jag i ballerinaklänningen på vår modevisning, bilder kommer senare!
Tänkte klicka upp några bilder på alla modellerna från Wallins show:


No comments: