Monday, January 24, 2011

Midnight Boom

EN STUDIEDAG SOM HAR GÅTT ÅT TILL MITT BIDRAG TILL TÄVLINGEN.
Ganska jobbigt och veta vad man ska göra och ibland känns det som man inte vet vad det blir som man håller på med, men hoppas på att resultatet blir något iallefall.
I mitt huvud snurrar just nu 1000 saker samtidigt och jag vet inte riktigt vad jag ska börja med.
Iallefall skickar jag in bidraget på onsdag, ska bara finslipa det och ta lite bilder för minnets skull.

Nu på fredag, lördag & söndag hålls det skönhetsmässa/hälsomässa här i Malmö. Vilket menas med att olika företag ställer ut och även modevisningar kommer hållas. Min skola ska hålla i modevisning direkt efter Lars Wallins på lördag & söndag. Har lust att se hans kreationer och även hoppas på att få en skymt på hur han ser ut i verkligheten, haha, det är något speciellt med att se andra kända designers i verkligheten och ännu roligare att få prata med dem..
Au revoir!

No comments: