Monday, February 1, 2016

Break The Ice

DET ÄR EN HEKTISKT VECKA JAG HAR FRAMFÖR MIG MED BÅDE TENTA, FASHION WEEK OCH ANDRA MÅSTEN JAG SKA HINNA MED. Helgen har varit magisk och har hunnit med en hel del firanden. Textilhögskolan släppte även sina ansökningsprover i lördags så nu kan man fram till April söka in till  utbildningar som mode/textildesign. Även butikschef, textilekonom, produktutvecklare eller designtekniker. Finns en hel del att välja på och öppet hus ägde rum nu i helgen och det var en hel del spekulanter som besökte skolan.
Det är ju även en sådan tid på året då alla går runt och är förkylda eller lite småsjuka, vilket även jag är just nu.

Fick även prova en magisk rosa pälsjacka som jag har förälskat mig i, och med det så blev jag modell för mig själv. Fick höra att selfie-tid (då man tar bilder på sig själv) är nyttigt, och att man mår bra av det gör sig själv glad och det är ju nyttigt... Haha nä men sålänge man mår bra över sig själv så blir ju livet bara lite enklare.
Au Revoir


No comments: