Tuesday, February 2, 2016

Objects In The Mirror

OKEY, NU TÄNKTE JAG PÅBÖRJA MITT SKRIVANDE OM KÖPENHAMN FASHION WEEK. Men först till dagens ära har jag fått två G-stämplar i betyg, vilket är en lättnad, har nu kommit en bit på vägen i utbildningen. Omtenta i Materiallära imorse resulterade i ett godkänt betyg och därmed slutet på kursen.

Imorgon runt 06.30 ska jag och de som också tar 100 bussen till Göteborg iväg mot Köpenhamn och med byte till öresundståg ta oss till vårt boende vi har blivit tilldelade i "paketet". Vi kommer bo på hostel två nätter där frukost inkluderas. Vi kommer gå på 3 visningar änsålänge och eftersom jag inte har så mycket koll mer än på alla mina biljetter, mitt id-kort (eftersom det är regel att ha id-kontroll mellan Sverige och Danmark) så ska jag påbörja packning i kväll och ta reda på mer om fashionweek därefter.
"Vi" kommer även hamna på andra event och klubbar och förhoppningsvis kanske jag får en hel del bra inspiration på köpet.

Det är ganska många i min klass som kommer att åka dit, men eftersom de inte har samma dilemma som jag, att inte riktigt tillhöra någon grupp så är det hör och häpna ett litet genombrott jag nu genomgår. För jag kan enkelt stå för att det inte är lätt och inte veta vilka man kommer att möta.
Och efter en del klargörande förstår jag också att någon grupp är nöjd med hur dem är och ovilliga för förändring där hjärtlöshet knölar bland omedvetenhet.

Nu blir det tvätt, packning och en hel del val bland kläder att göra.
Au Revoir

No comments: