Wednesday, August 5, 2015

PelloBello

Bonjour!
Från och med idag kommer även några utvalda kläder och väskor som jag skapat (Alright By Victoria) finnas i en till butik i Malmö som heter PelloBello. Den ligger väldigt nära operan på Fersens väg och butiken har ett eget märke som bl.a gör fluffiga jackor. En liten och mysig butik där man kan både hitta smycken, väskor och kläder.
Jag har ett stort intresse över att skapa mode på mitt sätt, vilket jag inte lyckats klura fram hur jag ska beskriva mitt märke och vad det ska stå för. Jag vet ju vad det ska stå för men hur jag ska förmedla det är något svårare. Imorgon åker jag och Sara till London för att spendera en weekend med shopping och annat skoj. Sedan blir det att flytta ifrån Malmö till textilstaden och där väntar mitt framtida äventyr. 
Au Revoir


No comments: