Wednesday, December 3, 2014

December

DET ÄR BARA 21 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON. Och jag känner att man hinner liksom inte med att känna av att det är december och att det ska komma snö snart (tycker jag). Kan inte infinna mig i att det snart är andra advent.

November månad var ganska rolig och samtidigt jätte ledsam. En av mina finaste vänner gick bort. Min underbara kanin jag har lyckats få leva med i 9 år. Döden, den är tragisk. Något vi alla kommer möta. Men man får försöka leva så bra man kan fram tills dess. Inte låta tiden gå till spillo och inte låta sig ångra bort en massa under sitt liv, heller.
Istället ska man våga leva.
Man ska göra det man hinner göra, innan allt känns försent.
Så i morgon tänkte jag åka till Borås, till en designskola som har öppet hus. Bara om jag orkar.
För det finns fortfarande en chans att jag ska bli en rik och känd designer, en vacker dag.
Måste ju våga tro..

Au reovir

min fina,
min bästa,
min vän

alltid med mig,

jag tänker på dig
<3

No comments: