Thursday, March 27, 2014

La Belle Epoque

IGÅR VAR DET EN REDIG DAG MED MASSA AV HÄNDELSER OCH SAKER GJORT. Vi fick oss en rejäl garderob till sovrummet som vi fick utav min sambos jobb. Så nu har vi en massa utrymme att fylla med våra kläder. Jag var och inhandlade en massa meter tyg på Stoff och Stil för att kunna sy upp lite fler plagg som efterfrågas utav Tjalla- malla. Så kul är ju det att man blir efterfrågad!
Idag blir det en riktig sydag och inviga mitt nya syrum!
Jag var även en runda på IKEA och inhandlade små hyllor till köket och en stor tavelram till min plansch.
Det är verkligen kul att få inreda och fixa med lägenheten. Och snart så kommer vår lille mops, så då blir det ju ännu roligare!
Det sista blodprovet ska jag även ta nu i veckan då det måste få gjorts för att jag har ju varit sjuk. Då vill ju man ta lite blodprov på en, även om det är ett av de värsta sakerna jag vet.

SOFO-night ikväll runt Stockholm-stan och det menas med att vissa butiker bl.a Tjalla-malla kommer ha öppet lite längre ikväll. Och det blir mingel m.m Hoppas vi får lite sånt till Malmö också!

Kul att vi erbjuder och hittar på sådana event så det händer lite mer i vardagen. Jag tror även att butikerna har lite erbjudanden så då är det väl ett gott råd att passa på att titta in i några. Och även få träffa nya människor och lära känna nya butiker som kan bli ens framtida favoriter.

Det är här jag sitter och syr lite bodys just nu!

 DET BÄSTA SÄLLSKAPET SOM ÄVEN HÄNGER I SYRUMMET- Min fina kanin
Köpte perfekta lådor i den gula tonen som passar perfekt till alla mina trådrullar!
Från i-k-e-a

No comments: