Tuesday, March 18, 2014

Down The Line

Påväg till skolan i mitt lila hår. Jag har ju tyckt om att gå runt i peruker ett bra tag nu och det är faktiskt väldigt skoj. Man kan ju välja hur som. Kort eller långt, rakt eller lockigt! 
Nu är det exakt 14 dagar kvar till den lille hemlisen ska hämtas! Fast nu är det inte så hemligt längre, så tänkte faktiskt dela med mig av att jag ska bli en hundägare, till en mops! 
Hon kommer att heta Bea och kommer bli 8 veckor då jag och min sambo hämtar henne den 1 april. 
Så det längtar jag efter allra mest just nu och till sommaren. 
Jag har beslutat mig för att inte slutföra mina studier på modefabriken. Det har varit lite oseriöst och jag har tappat motivationen till att studera när det saknas det som skulle varit roligast! Sy! Men jag funderar fortfarande på saken! 
Visst, det är 2 månader kvar men ska själen må dåligt så är inte jag med på noterna. 
Vi får se hur det löser sig!

Au Revoir

No comments: