Wednesday, January 30, 2013

Mix It Up

BONSOIR PARISIAN CHIC! "JE VOUDRAIS DES CHIC TENNIS"...
IGÅR VAR JAG PÅ KÖPCENTRUM OCH HITTADE MIG ÄNNU ETT PAR SKOR, DESSA VAR ABSOLUT SNYGGAST I BUTIKEN, BILLIGA OCH SKÖNA FÖR FÖTTERNA SOM STÄNDIGT UTHÅLLS FÖR KLACKAR.
Idag lämnade jag orup för gåttt och nu blir det ett steg nämre att vara ifrån sjukdomen och bli helt 100. Vi lämnar det jobbiga och ser på det positiva. Hade fint folk igår och fick mig en box med saker om Paris och gott! Ni får en liten bildbomb här:
Au Revoir!
Nya Sneakers, Newyorker 299:- Don't care about the price..you're still chic!

Min fina fransklåda i present
Innehöll denna bok, bra tips för stylister, designers och modeälskare, In Inglés

Något jag målat under tiden jag låg inne på Orup, Akvarell

En plansch jag fick av pappa, som fanns under tiden Kvinnans rättigheter framfördes, nu har  jag en hörna för Womans Liberation, häftigt.




No comments: