Monday, June 6, 2011

Simon Says

DÅLIG UPPDATERING BEROR PÅ ATT SOLEN HAR GJORT MIG ZOMBIEFIERAD.
Det har blivit en stor del solning ute i det fina vädret och en aning brunare har jag försökt att bli. Badat i havet var ganska kallt men nu är det också gjort. Planerat min sommar med en festival efter min födelsedag, då blir det emmabodafestivalen. En svensk sommar med falkenberg, sommarjobb, musikfestival och att man blir 19.

Nu har studentveckan kommit och om hela 4 dagar är det min tur att få vara den lyckligaste.

Vin högt i handen och ett brett leende på läpparna. Med tonerna ifrån all musik man lyssnat igenom från spice girls till swedish house mafia. Studentfest efter studentfest och den mest peppade flickan i skåne.

Denna veckan blir full av påhitt.

Min teddy
By: Victoria. K

No comments: