Tuesday, December 15, 2015

Asleep

Ja nu är det inte långt ifrån juletider. Frost och kyla har ju kommit hit. Snön har förvisso inte fallit än till marken. En skoldag kvar och lite annat "att-göra" innan jag tar tåget till Malmö. Skulle boka tågbiljett på Sj:s hemsida. Trött som jag hade blivit så lyckades jag boka en biljett, dock till fel månad men efter ett telefonsamtal och kötid, lyckades jag få köpa en tågbiljett för rätt datum och år.
Så nu har jag typ bott  i studentlägenheten 5 månader och kan säga att jag trivs hyfsat bra, tror faktiskt det kommer bli ännu bättre nästa år. Men nu vill jag ha lite jul, för det var ett tag sedan.
Au Revoir
P.S klarat av mina första 2 kurser och godkänd på mina första 2 tentor på utbildningen!

(Första bilden på mig i min lägis, kan ni se min mops?)

No comments: