Monday, April 13, 2015

Caffeine Rush

DET  VAR ETT TAG SEDAN JAG SKREV MEN HAR HAFT SÅ MKT PÅ GÅNG NU, SKOLA, PRAKTIK OCH ANSÖKNINGAR TILL DESIGNUTBILDNINGAR. Men nu äntligen har jag skickat in för cirka 120 minuter mina ansökningsprover till Textilhögskolan i Borås. Det är uppgifter man får som man ska göra och presentera i vilken form man nu tolkar det som. Jag gjorde min som en bok och sedan bifogade jag mitt cv vid sidan om i en plastficka. Eftersom det var första gången jag gjorde det så tyckte jag det var jobbigt och kul på samma gång. Det är inte lätt när man inte riktigt är hundra på om man gör rätt eller inte. Men om man fastnar på någon uppgift går man vidare till nästa så man inte hänger upp sig. Den 15april ska proverna senast vara tillhanda skolan och jag lyckades skicka det idag med glädje och lättnad.

Så nu har väntan börjat och jag har sökt runt 4 utbildningar i Borås för det är dit jag vill.
Även lite sommarjobb ska jag börja jaga.
Au Revoir








No comments: