Tuesday, February 17, 2015

The Hanging Tree

IMORGON TAR JAG TÅGET EFTER LUNCH UPP TILL STOCKHOLM. Har min klasskompis som även är en god vän med mig som sällskap på tågresan. Vi ska båda upp för att träffa lite folk vi tycker väldigt mycket om. Jag ska lämna in lite på Tjalla butiken och bland annat klänningar jag har sytt nu som jag tycker väldigt mycket om. Tyget gör ju helt klart bäst som klänning och jag är nöjd över min design.  Jag ska även träffa min syssling, köpa lite mer tyg och gå på bio och se den efterlängtade filmen CIRKELN. Eftersom jag har läst nästan alla tre böcker så har det varit lite längtan efter filmen. Och imorgon har den biopremiär, men det blir nog på lördagkvällen som jag ska se den.
Just nu håller jag på och packar så jag slipper tänka på det imorgon. Bokade faktiskt biljetter till tåget för 5 veckor sedan och tiden har verkligen gått fort fram.
Nä nu bjuds det på bild på klänningen!
Au Revoir

No comments: