Sunday, November 9, 2014

DISTURBIA

Nu är det ju fars dag- grattis pappa och alla andra pappor.

Jag har insett att det är svårt och ha skrivkramp, som nu dessa författare brukar bortförklara sig med när man har annat på tankarna. För det är svårt att alltid prestera om man inte är en naturbegåvning. Hehe. 
Bion igår var bra, med trevligt sällskap så satt vi på andra raden i mitten och jag har då aldrig hoppat till så mycket som igår till Annabelle. Det var en skräckis om en docka som hemsöks av demoner. Och dockor som den, har jag aldrig tyckt speciellt mycket om. För vem gör seriöst läskiga dockor med skrämmande ögon och ett av de skummaste leenden man kan sätta på ett dockansikte..
Skräckfilmer har jag alltid tyckt om för att man får lite adrenalinkickar utav dem, och att man kan känna sig rysligt rädd ibland, det är en sådan nervkittlande känsla man är ute efter när man ser på rysare och skräck. Dock är det också kul när de sätter in humor ibland så man inte sitter på spikmatta genom hela filmen. Men jag får rekommendera filmen till de som har lite intresse för sådana dockfilmer. 
Au Rv

No comments: