Monday, June 9, 2014

Pugs And Robyn

Är det inte lite så med mopsar, att man tycker dem är lite fula och sedan när man väl ser dem på nära håll, blir de fruktansvärt söta. Lite så är det, med Robyn, vår svenska artist vi har. Hon har faktiskt väldigt bra låtar. Men man får nog ta sig också ett nära -ögat -kontroll innan man säger för mycket.

Men nu är det ju studentvecka! Och det ska jag fira med två studenter! Studentandan. Sedan håller jag även på att sy en massa nya godbitar och även sy för att sälja i butik m.m.

Min mops, hon växer och blir tyngre och mer som en "Pug in box" men vild är hon och man har aldrig en liten sekund för sig själv, om man inte väljer att lämna henne ensam någon timme för lite löpning eller en glass på stan.


Nu är det verkligen sommar och mer vet jag inte vad jag vill skriva just nu.
Sålänge,
Au Revoir

Såhär peppad är jag för framtida bruk

No comments: