Saturday, October 1, 2011

Postscript

Loppis är alltid värt att besöka, chansen är stor att man fyndar.
Idag blev det en tidig hemkomst och snabbt iväg på bilrally med min mamma till Lunds arenaloppis som var idag, där blev man ägare av två par nya skor, supersnygga och billiga. 30 kronor styck för ett par helt nya skor som jag tidigare kollat in på en hemsida. Och även ett par skor som endast använts någon gång.
Köpte även fjädrar som man har till hattar för endast en tia. När vi väl var hemma blev det fika och sedan pumpa cyklarna för att bege oss iväg på cykeltur till Erikshjälpen och Folkets Park som har höstloppis idag och imorgon. Där köpte jag en ring som jag förälskade mig i och även det bästa kapet någonsin. En vintage moschino klänning ifrån Italien för endast en tia och dessutom gick pengarna till att rädda världen. Mer nöjd kan man ju inte bli. Säger bara wowee.
Au Revoir.

No comments: