Monday, October 3, 2011

Box From China

Ännu en måndag och en ny vecka. Vart tar tiden vägen?
Känns som att allt man vill göra finner man ingen plats för i ens vardag. Behöver verkligen ändra vardag snart och det vill säga med redan på torsdag.
Då blir det kvällskurser med mamma och två andra härliga pinglor, vi ska få lära oss silversmedje eller iallefall hur man gör silversmycken ifrån grunden. Denna veckan ska vi få börja på att skapa ringar.
Kanske kan bli en ny hobby som man kommer älska?
Kom hem ganska tidigt idag för att sätta mig med ritningarna till redovisningen vi ska ha för våra hus nu i veckan. Men såklart var jag tvungen att hämta posten och där fann jag en vit liten notis om att jag har ett paket att hämta ut från posten!

Inom 5minuter befann jag mig på cyklen med väldans fart, med andra ord, överskottsenergi. Snabbt på plats och signera och där i min hand var paketet som hade kommit ända ifrån Kina.
Cyklande hem i rusande fart och snabbt på paketet med saxen och där, där var min efterlängtade peruk.

No comments: