Thursday, December 16, 2010

16 OF DECEMBER

Efter att ha väntat på en buss i över en halvtimme med ett dunder av snö som faller ner är jag äntligen hemma.
Det tog bara några minuter extra att gå hem från hållplatsen då jag slant på vartannat steg jag förde fram i snön. Då vi i skolan är klara med kursen i fackteckning fick jag åter tillbaks min kollektion som ni ser nedan.
Slutbetyget blir lyckat och jag själv fick mig ett brett leende. Kappan jag syr i skolan går dessutom mycket bra, det är bara en massa pill med fodret som går sin egen väg... 
Av Henny  fick jag hem en massa tyger och stuvbitar som jag genast satte igång med att använda, jag satt fastklistrad i min ateljé 4 timmar igår och sydde mig ett par byxor. Designen är från min kollektion i en annan kurs.
Au revoir!







No comments: