Monday, July 13, 2015

The Golden Age

NÄMEN HEJ, DET VAR NÅGRA TAG SEDAN... OCH MYCKET HAR HÄNT OCH KOMMER HÄNDA. För jag ska flytta till textilstaden Borås och spendera 3 år på en utbildning jag nu tycker är den jag ska läsa och fortsätta kämpa mig nämre mina mål om att få jobba inom mode och det kreativa. Jag ska plugga butikschefsutbildningen på Textilhögskolan i Borås och har idag lyckats få en studentlägenhet på 24kvm. Jag är en väldigt lycklig person idag för att jag inser att det är meningen att jag nu ska plugga där och inte här i Malmö. Min lägenhet kommer ha egen toa och kokvrå och fiber till tv och bredband! joho!
Skolstart 31augusti och inflyttning i lägenhet 1 september... det kommer lösa sig om jag så ska bo på hotell eller vara vaken hela natten. Det bästa hade varit om det hade löst sig att man kunde flytta in helgen innan start, återstår att se.

Snart ska jag göra mig iordning för jag och Diana ska ta tåget upp till Båstad där det sker ett Victoria´s secret event på Madisons och vi är ju heltokiga i event där goodiebags delas ut och även chans till att fynda lite grejer från märket!Tom tilltugg och lite mingeldricka får vi. Är de sommar så är det, bara att luffa iväg och hitta på grejer!

Nästa vecka fyller jag år och det ska firas ed fest!

Men jag ska hålla mig uppdaterad!
Au Revoir

No comments: