Sunday, May 18, 2014

Say You´ll Be There

Nog om oärligheter och andra onödigheter och hit med ärlighetens tider och allt vad det innebär.
Jag är väldigt trött på att försöka förstå varför man aldrig kan riktigt ge sig i olika sammanhang- att ge efter. Det är mer viktigt att låta sig ge efter om någon har en jävligt bra idé istället för att sno den i hemlighet, då den ändå kommer fram inom snara tider.

Vad som händer just nu i mitt liv, många påbörjade projekt och idéer och vi får helt enkelt se vad som blir av. Jag tänkte kanske åka upp till Stockholm på praktik hos en känd svensk designer- för att komma in i de kreativa igen. Ett annat ganska stort projekt är även i idéstadie och det hålls på att se vad vi kan åstadkomma, då det är ett företag på två killar som har frågat mig om jag vill vara med och skapa lite kreativitet! Spännande.. men vågar inte säga för mycket då man aldrig vet hur det kan fortsätta.


Jag vill ju bara skapa något, men något vet jag inte vad det är än. Och så vill jag ju vara med i all vimmel och de projekt som kommer på tals.

Till hösten börjar jag kanske plugga franska, lärare eller fotokurs för att kanske dra till Paris en vacker dag, bosätta mig i en lägenhet i Malmö eller någon annan svensk ort och hänga med små kottar var dag.  Eller kanske bli en modefotograf!
Ja, drömma får man. Och sluta drömma ska man aldrig.
Au Revoir

Arkivet:
Bild från min första plåtning av mitt projektarbete i gymnaiset.

No comments: