Thursday, January 30, 2014

Von 99 Luftballons

Nu har jag sytt och sytt och brukat min symaskin så den kan vara väl nöjd för sitt bruk hittills.
Med en förkylning som jag bär på och att jag är riktigt skoltrött just nu gör så tiden används till att skapa lite nya kreationer.
Jag var inom butiken jag säljer mina kläder hos i veckan och skulle kika in deras rea. Då jag fann en superfin klänning med fransar. Sedan fick jag även höra att mina legging som hade funnits där ett tag, var sålda till Malmö Opera eller Stadsteater för de skulle ha en Cabaret-show snart. 
Så vi får hålla utkik efter ett par svarta med guldtrådar!
Och här kommer bilder på mitt senaste verk!
En ballong-klänning i ett material av mikrofiber  i 100% polyester.
Som ska lämnas in med de andra plaggen till butiken.
Au Revoir!



No comments: