Thursday, June 14, 2012

We Are On Fire

SNART FLYR JAG LANDET OCH DET LÄNGTAS OCH LÄNGTAS OCH LÄNGTAS. Allt med studier pausas och jag kan andas och svettas. Sommartider är varma tider. Svenska sommartider är någorlunda kyligare. På söndag flyger jag och svävar utav lycka. Det ska bli den bästa sommaren och ingen otydlighet ska få förstöra min lycka. Denna lycka ska jag dela med er. Såklart har jag inte haft tid åt denna blogg förrän nu, för jag har rusat och flämtat, sytt och packat, sovit och vaknat för att livet är något man ska kämpa för. Del 1 av 2 av mina studier är så gott som klara och efter semestern ska jag göra sista delen för att ta mig vidare till nästa år av högskolan. Vi får helt enkelt se hur detta slutar. Det är svårt att göra sig tydlig när ingen förstår hur man tänker, jag menar, hur enkelt är det att förklara hur man ser på världen när lyssnaren ser den på ett annat sätt? Det funkar ju bara inte, vi är inte lika, kommer aldrig bli. Det är så världen ska vara. Au Revoir.

1 comment:

Hedvig said...

Superfin bild! och ha det bäst!