Sunday, July 24, 2011

Tony Tuggar Tuggummi

ETT TAPPERT FÖRSÖK ATT ÅTERBERÄTTA VAD MAN KAN FYNDA PÅ 2 VECKOR I FALKENBERG.
Efter att ha strosat runt på jakt efter loppis och auktioner så har man ändå hittat lite gott att pilla med här i stugan innan man åker hem. Här finns en del second hand och röda korset, bättre och fyndigare och mycket roligare än de större städerna här i Sverige. Kvartertloppisar och även små butiker som erbjuder te ifrån Paris, badrums artiklar och andra små sköna prylar för små silverpengar.

Med fint väder och även en volley boll beach tour som äger rum här på stranden så har jag inte haft tur med att kunna lägga upp bilder och även inspirationen har saknats när man har ett så efterlängtat lov.
Men det ska såklart fixas nu efter festivalen.


Min inspiration till skrivandet är mest när jag tycker det finns något vettigt att berätta om, och inte vad man har använt för tvål på morgonen eller var man har gjort under en hel vecka som inte gynnar er direkt.
Men nu kommer lite bilder av vad just jag har plockat hem.
sålänge, Au Revoir


BILDBEVIS.

Två fickur, varav ett var franskt som jag ropade in på auktion i Heberg.

Här finns gott om lp skivor i olika former bland alla loppisar jag har varit på.
 
LP skivor

Små och lite större krogar inne i centrum där live musik spelas och även Bob Dylan kvällar finns med på noterna.

En äldre kikare som jag blev förtjust i, även inropad från auktion.

No comments: